vrijdag 19 november 2010

Afscheidsfeest bij Mrs. Wallace in de klas

Vandaag was er weer een afscheidsfeestje, ditmaal vooral voor Ties. In zijn oude klas van vorig jaar had Mrs. Wallace tijdens de lunch al zijn oude klasgenoten uitgenodigd en had pizza laten aanrukken. Ook een aantal moeders was van de partij. Het was bovendien voor ons leuk om weer eens door de werkende school te kunnen lopen, daar kom je normaal niet zomaar binnen.Flink veel foto's gemaakt dus.

Ties vond al die aandacht er leuk. Er was een heel mooi boek gemaakt door zijn klasgenoten met herinneringen aan Ties, hij heeft best indruk gemaakt.


Ties geeft kado aan Mrs. Wallace

En bij diverse mama's vloeiden wat tranen:



In de middag hadden we een klein feestje van de Deerfieldse nieuwkomersclub in het kader van Thanksgiving. Ik vond het niet erg bijzonder, maar de kinderen hebben het wel naar de zin gehad. Het vond plaats in de bibliotheek en er werd voorgelezen en geknutseld, kalkoenen natuurlijk. Na afloop hadden we 2 families over de vloer voor het avondeten om de restanten van de pizza van school te verorberen en nog eens gezellig stil te staan bij de dag. Zo komen we onze dagen wel door en hoeven we ons niet te vervelen.

Ik werk ook nog af en toe in en om het lab. Deze week is mijn nieuwe collega begonnen, hij neemt mijn baan hier over. Fijn dat hij er is, ik heb nog een korte tijd om hem zo goed mogelijk in te werken. Ook wel weer erg leuk eigenlijk om te doen. En hij doet ook nog aan zaalvoetbal, dus ook die verantwoordelijkheid kan ik prima overdragen.

Geen opmerkingen: